Mönster i vardagen

Allmänt, Natur / botaniska, former, fotograf, mönster, ormskinn, trädgård, trädgården / Permalink / 2
Jag fick ett tips av en ny vän att försöka hitta mönster/former i vardagen på olika saker. Detta blev mitt resultat efter ett besök i botaniska trädgården här i Göteborg. Allt är fotat med en Olympus OMD EM 10 tillsammans med objektivet 17 mm f/1,8.


got an idea from a new friend to try to find patterns / shapes in everyday life in different things. This was my result after a visit to the botanical garden here in Gothenburg. Everything is photographed with an Olympus OMD EM 10 with lens 17 mm f / 1.8.






Follow
#1 - - Carolina Thoor:

Åh vad roligt att du besökte botaniska trädgården. Var i början av augusti i Göteborg och jag ville så gärna dit. Men jag och mitt sällskap beslöt oss att bara gå till ett utav dem så det blev trädgårdsföreningen istället. Bra den med, men sugen på att åka till botaniska trädgården! :D

Sv; javisst! Tackar :D

#2 - - Emma Grann Fotografi:

Snyggt!!

Svar: Tack så mycket!
Photosbyjuliap

Till top