A New Beginning

Allmänt / Permalink / 0
Jaha du... Det är alltid svårt att börja på en blogg med sitt "första" inlägg. 
Jag heter iallafall Julia, är 25 år från Göteborg, och jobbar som säljare på en elektronikkedja, men har även haft ett företag som fotograf som just nu ligger vilandes. 
Så jag tänker att den här bloggen ska handla mycket om min vardag i bilder, lite objektivstest, events och fotograferingar så som bröllop och porträtt jag gör. 
 
Jag kommer dela med mig av det jag kan och jag hoppas ni komma med förslag om vad ni vill se i bloggen framöver, om jag har missat något eller om det är något speciellt ni vill att jag fördjupar mig i. 
 
Jag kommer göra en lista ganska snart med vad jag ska ha som inriktningar i bloggen, men tills dess kom gärna med förslag. 
 
 
For a new beginning
 
 
 

Well, you ... It's always difficult to start a blog with its "first" post.
I'm called Julia, 25 years from Gothenburg, and works as a salesman at an electronics chain, but has also had a company photographer who right now on ice.
So I think that this blog will act much about my everyday life in pictures, some objective test, events and photo shoots such as weddings and portraits I do.
 
I will share with you what I can and I hope you come up with proposals on what you want to see in the blog in the future, if I have missed anything or if there is something special you want me to immerse myself in.
 
I will make a list soon with what I shall have as specializations in the blog, but until then please come with suggestions.
Follow
Till top