Flowerpower

Allmänt, Natur / Blomma, Blommor, botaniska, fotograf, macro, macrofotografering / Permalink / 4
just nu är jag inne i en period där jag tar väldigt många blombilder med insekter på, främst humlor och bin. här är några exempel som jag har tagit dom senaste dagarna. Allt är fotat med Olympus OMD EM10 och en 17 mm f/1,8 lins 
 
right now I'm in a period where I take very many flower pictures insects, mostly bees and bees. Here are some examples that I have the past few days. Everything is photographed with the Olympus OMD EM10 and a 17 mm f / 1.8 lens
 
 
 
 
 
Follow
#1 - - Anonym:

vad fina bilder :)

~ Jag har en liten "tävling" där du kan gissa vart jag åker idag!

Jag har även ett superviktigt inlägg som du hittar här: http://boardin.se/jag-ar-less-pa-fordomarna-19941100
Allt handlar om okunskap! ~

#2 - - Linn Strömberg:

Otroligt fint!

Svar: Tack söta du!
Photosbyjuliap

#3 - - Ida Lindborg ♡:

å så fint!

Sv: Tack så mycket :') blir så glad! :D

#4 - - Skogsraah ☾:

Jättefina bilder!

Svar: Tack så hemskt mycket!
Photosbyjuliap

Till top